Spôsob dodania, platba za tovar

 

Prepravná služba - DPD  - 4,50 EUR (s DPH).

 
Prepravu tovaru prostredníctvom rýchlej špedičné služby DPD je možné využiť pre zásielky až do celkovej hmotnosti 50 kg. Obvyklá dodacia lehota od potvrdenia objednávky je 6-8 pracovných dní. Tovar je doručený spravidla následujúci pracovný deň od expedicie zásielky, a to v pracovných dňoch od 08.00 do 18.00 hod.

Výhodou tejto služby je, že zákazník je pred samotným rozvozom telefonicky informovaný o predpokladanom čase dodania. V prípade neprítomnosti adresáta balíku bude zanechané oznámenie o doručení s informáciami a kontaktom na doručujúce depo pre dojednanie ďalšieho postupu. Sledovanie zásielky - v momente expedície zásielky dostanete číslo zásielky a informácie o zásielke môžete zistiť online na https://www.dpd.com/sk/sk/cakam-balik/sledovanie-balikov/, prípadně na dpd@dpd.sk (v pracovné dni 8:00 - 17:00, na vašu e-mailovú požiadavku bude odpovedané spravidla do 2 hodín).

Zákazník je povinný skontrolovať obal zásielky pri jej doručení a v prípade zistenia poškodenia obalu zásielku neprevzal. V opačnom prípade je nutné s vodičom spísať škodový protokol. V prípade mechanického poškodenia tovaru zisteného po prevzatí a rozbalení zásielky v nepoškodenom obale je nutné toto čo najskôr (najneskôr do 24 hodín) nahlásiť prepravcovi - firme DPD - e-mail. dpd@dpd.sk  (v pracovné dni 8:00 - 17:00, na vašu e-mailovú požiadavku bude odpovedané spravidla do 2 hodín). alebo rovno na reklamačnom oddelení našej firmy Vetro-plus, s.r.o. - 417 234 061, e-mail: reklamace@vetroshop.sk. Obal musí byť ponechaný ako predmet dôkazného konania.


Spôsob platby: DOBIERKA

Pri objednávke tovaru nad 60 EUR (cena s DPH) je doprava prepravnou službou DPD ZDARMA!

Spôsob platby
 

Dobierka - prepravná služba DPD
 
Dobierka je najčastejšie používaným spôsobom úhrady ceny za tovar a znamená, že zákazník platí za tovar v hotovosti v mieste odovzdania prostredníctvom zmluvnej zásielkovej službe.

 

Odoslať článok známemu   Vytlačiť